Radiální brzdová pumpa ACCOSSATO "Ready to brake" 19x19
POZOR! Verze s krátkou páčkou NENÍ v provedení RST!
- tělo vyrobené z kovaného hliníku s tvrdě eloxovaným povrchem
- systém Ready To Brake výrazně redukuje mrtvý chod páčky
- integrovaný (odnímatelný) brzdový spínač
- 19x19
Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie. Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. srovnatelného typu pumpy.
Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti
- 19 x 18:  „Měkčí“ pumpa
 S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
 Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.
- 19 x 19:  Středně „tvrdá“ pumpa
 Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa.
- 19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
 Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.
- 19 x PRS: Nastavitelná pumpa.
 Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati.
 Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 17) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro:
 10 motocross (enduro), minibike, pitbike
 14 skútr
 15 motard
 16 lehké biky s jedním kotoučem
 17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
 19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace
 Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Délka páčky je na vašich preferencích – zvolit můžete dlouhou na tři prsty nebo krátkou páčku na dva prsty.
RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu. 
Návod k instalaci naleznete ZDE. 
Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
Tlakový spínač není součástí balení a lze ho zakoupit ZDE.
Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO. 
 Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Radiální brzdové pumpy 19x18,19,20 | 
|---|---|
| Záruka: | 24 měsíců | 
| Druh zboží: | Brzdové a spojkové pumpy | 
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
 
                         
                         
                         
                         
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                                                                    