Radiální brzdové pumpy

Nejprodávanější

86 položek celkem
Screenshot 14 Kód: VE-R6008-33
RC006 Kód: RC006
RC012
862 Kč / ks
Kód: RC012
Screenshot 3
525 Kč / ks
Kód: RC007
bs00
2 648 Kč / ks
Kód: BS004
B
11 854 Kč / ks
Kód: BP009
Nahoru
Další produkty

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.

  • 19 x 18:  „měkčí“ pumpa
    S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
    Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.
  • 19 x 19:  středně „tvrdá“ pumpa
    Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa.
  • 19 x 20: „tvrdá“ pumpa
    Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.
  • 19 x PRS: nastavitelná pumpa
    Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati. 

    Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 17) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro: 
    10 motocross (enduro), minibike, pitbike
    14 skútr
    15 motard
    16 lehké biky s jedním kotoučem
    17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
    19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace