Radiální brzdová pumpa kovaná ACCOSSATO 19x18 s kloubovou páčkou

Kód: CY021/L CY021/S Zvolte variantu
7 578 Kč / ks 6 262,81 Kč bez DPH
Skladem (2 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Provedení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
20.3.2024 20.3.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení
  • NEJPRODÁVANĚJŠÍ radiální brzdová pumpa s kloubovou páčkou z nejkvalitnějšího materiálu
  • CNC technologie obrábění
  • eloxovaná
  • krátká varianta pouze ve verzi NRST (bez otvoru)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie. Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr oproti 330 gr srovnatelného typu pumpy.

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti

  • 19 x 18:  „Měkčí“ pumpa
    S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
    Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.
  • 19 x 19:  Středně „tvrdá“ pumpa
    Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa.
  • 19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
    Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.
  • 19 x PRS: Nastavitelná pumpa.
    Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati. 

    Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 17) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro: 
    10 motocross (enduro), minibike, pitbike
    14 skútr
    15 motard
    16 lehké biky s jedním kotoučem
    17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
    19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace 


RST_1Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Délka páčky je na vašich preferencích – zvolit můžete dlouhou na tři prsty nebo krátkou páčku na dva prsty.
RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu.

Návod k instalaci naleznete ZDE. 
Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
Tlakový spínač není součástí balení a lze ho zakoupit ZDE.
Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO.
Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.

 

 


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Radiální brzdové pumpy
Záruka: 24 měsíců
Druh zboží: Brzdové a spojkové pumpy
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
M Avatar autora | 6.6.2021
Maximálna spokojnosť … Rýchle vybavenie a rýchle doručenie aj na SK. Perfektná komunikácia a ochota.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: