Pumpy radiální Accossato/Brembo

Nejprodávanější

KITA2
Accossato Racing sestava 2 - Brzdová pumpa a spojková sestava
Tip
Běžně 20-25 pracovních dnů
Kód: KITA2/24-L-18
 
9 648 Kč / ks
brzdova pumpa1
ACCOSSATO Radiální brzdová pumpa 19x20 "Ready to brake" s kloubovou páčkou
Novinka Tip
Běžně 20-25 pracovních dnů
Kód: CY089/S/V
 
7 220 Kč / ks
CV011B CV011R
CNC Racing třmen brzdové pumpy Brembo M10 - PRAVÝ
Běžně 10-20 pracovních dnů
Kód: CV010/N
 
1 293 Kč / ks
26 položek celkem
KITA2
Tip
9 648 Kč / ks
Kód: KITA2/24-L-18
CV011B CV011R
1 293 Kč / ks
Kód: CV010/N
CV011B CV011R
1 293 Kč / ks
Kód: CV011/N
pompa freno radiale forgiata 17x18 leva fissa
5 850 Kč / ks
Kód: CY074/L
CV012B CV012R
1 293 Kč / ks
Kód: CV012/N
RC006
888 Kč / ks
Kód: RC006
RC012
862 Kč / ks
Kód: RC012
RC015 Kód: RC015
RC046
357 Kč / ks
Kód: RC046
rc005
355 Kč / ks
Kód: RC005
CF005 Kód: CF005/17
CF009 Kód: CF009/9
CY0812
Novinka
Kód: CY082/S
CY0812
Novinka
Kód: CY081/S
RC009
Novinka
870 Kč / ks
Kód: RC009
Nahoru
Další produkty

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti

  • 19 x 18:  „Měkčí“ pumpa
    S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
    Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.
  • 19 x 19:  Středně „tvrdá“ pumpa
    Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa.
  • 19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
    Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.
  • 19 x PRS: Nastavitelná pumpa.
    Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati. 

    Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 17) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro: 
    10 motocross (enduro), minibike, pitbike
    14 skútr
    15 motard
    16 lehké biky s jedním kotoučem
    17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
    19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace 

 

Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie. Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. srovnatelného typu pumpy.

Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO. Pokud v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.