Radiální brzdová pumpa kovaná ACCOSSATO - 16x16 s pevnou páčkou

Kód: 034CL/S/N 034CL/L/N 034CL/S/G 034CL/L/G 034CL/S/O 034CL/L/O 034CL/S/R 034CL/L/R 034CL/S/K 034CL/L/K 034CL/S/V 034CL/L/V 034CL/S/S 034CL/L/S Zvolte variantu
6 490 Kč / ks 5 363,64 Kč bez DPH
Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Skladem (1 ks) Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Běžně 20-25 pracovních dnů Zvolte variantu
Barva páčky
Délka páčky
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
- - - - - - 14.10.2024 - - - - - - - Zvolte variantu
Možnosti doručení

Profesionální brzdová pumpa italské výroby nejen pro závodní účely ze špičkových materiálů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie. Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. srovnatelného typu pumpy.

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti

16 x 16:  „Měkčí“ pumpa.
S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.

16 x 18: „Tvrdá“ pumpa.Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.  

PRS
: Nastavitelná
Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 15 - 17 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati. 
Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 17– 19) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro: 
10 motocross (enduro), minibike, pitbike
14 skútr
15 motard
16 lehké biky s jedním kotoučem
17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace

RST_1Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Délka páčky je na vašich preferencích – zvolit můžete dlouhou na tři prsty nebo krátkou páčku na dva prsty.
RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu.

Návod k instalaci naleznete ZDE. 
Tlakový spínač není součástí balení a lze ho zakoupit ZDE.
Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO.
Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Radiální brzdové pumpy
Záruka: 24 měsíců
Druh zboží: Brzdové a spojkové pumpy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: