Vážení zákazníci, vzhledem k současné situaci jsme nuceni až do 24. 3. 2020 přijmout určitá opatření. Lze objednat pouze při platbě předem. Osobní odběr na naší provozovně není do odvolání možný. Děkujeme za pochopení a za trpělivost ohledně vyřizování objednávky. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí. Více se dozvíte na blogu - FAQ.

Nouzový stav - FAQ

NOUZOVÝ STAV / INFORMACE

Milí zákazníci, vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme do 24. 3. 2020 nuceni přijmout určitá opatření. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí.

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky (FAQ):

Je možné si objednat v e-shopu?
Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.

Je možné navštívit výdejnu Titaniumpro a vyzvednou zboží osobně?
Ne, naše provozovna v době nouzového stavu nepovoluje osobní odběr zboží. Zboží k reklamaci nebo vrácení budeme vyřizovat skrze doručovací služby.  

Chodí do vašeho obchodu zboží ze zahraničí?
Ano, prozatím nemáme omezené dodávky ze zahraničí. Doba dodání se však může prodloužit. Na dostupnost zboží, které nemáme skladem, se vždy raději informujte.

Jak můžu objednávku zaplatit?
Až do odvolání lze objednávky možné platit jen bezhotovostně, a to platí i v případě vyzvednutí přes odběrná místa Zásilkovny.

Zásilkovna - Zásilkovna funguje jako doposud s tím rozdílem, že lze na výdejních místech platit pouze platebními kartami. Výdejní místa, která jsou kvůli nařízení vlády uzavřená, mohou alespoň prostřednictvím výdejního okénka nadále vydávat uložené zásilky. Pokud nelze výdejní místo vybrat, zvolte jinou nejbližší pobočku nebo PPL kurýra, který dojede až k vám domů.
Konkrétní informace: https://blog.zasilkovna.cz/faq-covid-19-informace-pro-zakazniky/ .

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?
Doručení vašeho balíčku se může kvůli opatřením zpozdit. Prosíme o trpělivost.