Informace Covid-19 FAQ

COVID info

Milí zákazníci, vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme nuceni přijmout určitá opatření. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí.

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky (FAQ):

Je možné si objednat v e-shopu?
Ano, e-shop funguje standardně.

Je možné navštívit výdejnu Titaniumpro a vyzvednou zboží osobně?
Ano, přes výdejní okénko za předpokladu, že zákazník přišel v respirátoru. Do provozovny není možné vstupovat.
Zboží k reklamaci nebo vrácení budeme vyřizovat skrze doručovací služby.  

Chodí do vašeho obchodu zboží ze zahraničí?
Ano, prozatím nemáme omezené dodávky ze zahraničí. Doba dodání se však může prodloužit. Na dostupnost zboží, které nemáme skladem, se vždy raději informujte.

Zásilkovna - Zásilkovna funguje jako doposud s tím, že zásilka vám bude vydána přes výdejní okénko. Pokud nelze výdejní místo vybrat, zvolte jinou nejbližší pobočku nebo PPL kurýra, který dojede až k vám domů.
Konkrétní informace: https://blog.zasilkovna.cz/faq-covid-19-informace-pro-zakazniky/ .

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?
Doručení vašeho balíčku se může kvůli opatřením zpozdit. Prosíme o trpělivost.